24 lip 2014

haul lifestyl - lipiec

Jeszcze tego nie było u mnie, ale mam nadzieję, że zagości i co miesiąc będę mogła się pochwalić co nowego zakupiłam oraz jeśli chodzi o sprawy bardziej kosmetyczne niż ciuszkowe, zdać swoją relację.

Z ciuszków to co zakupiłam pisałam już TUTAJ,
ale o kosmetykach jeszcze nie wspominałam.


 Antyperspirant Ziaja koszt około 6-7zł za 60ml, jak dla mnie skuteczny i pięknie delikatnie pachnie. Krem Garniera tym razem żółty, koszt około 12zł UV 20, ale jednak wole zielony matujący.
 

 Mleczko do demakijażu Nawilżenie i Dotlenienie Soraya nie pamiętam dokładnie ceny, ale coś koło 10 max 15zł. Jak dla mnie super, często jak wracam późno z pracy i nie mam już siły smarować twarzy kremami, po prostu całą twarz po umyciu zmywam wacikiem i czuję ulgę.
Kremowy żel pod prysznic Nivea, koszt za 500ml 10zł, zapach kremu nivea! Dodatkowo bardzo miła dla ciała kremowa konsystencja i ten zapach. Tak tak wiem uczepiłam się zapachu, ale od zawsze lubiłam zapach kremu nivea a teraz dodatkowo jeszcze można się w nim rozkoszować pod prysznicem. 

Co sądzicie o tych rzeczach?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz