14 lip 2014

tak tak, wiem, że są wyprzedaże, ale...

Lipiec to miesiąc w którym zaczynają się wyprzedaże, ale ja nie lubię biegać po sklepach i szukać tych perełek, przymierzać i wkurzać się. Za to kocham zakupy z allegro! O wiele więcej sprawia mi przyjemności zrobienie KLIK i paczka za 2 dni w domu, lub nawet na drugi dzień :)

Dokładnie wiem czego szukam i w jakiej cenie, rozmiary sprawdzam dodatkowo na podstawie tabeli rozmiarów podanej w centymetrach. I nie ważne czy są to ciuchy czy obuwie, czy nawet kosmetyki (tak tak kosmetyki też kupuje przez allegro), ale to nie jest tak że totalnie wszystko kupuje na allegro.

Rzeczy, które chciałam posiąść w tym roku, są bardzo dobrze przemyślane, duża torba plażowa, podpatrzona na Gran Canarii jak hiszpanki wybierają się na plażę, kilka bluzek bez ramiączek.

No i ostatnio udało mi się dostać wymarzoną torbę plażową w Tesco.

 Za całe 24,50zł :)

Bluzki zakupiłam na allegro u sprzedawcy cocoroco_company.


 

 Oczywiście beżowe, do tego spodnie dresowe granatowe.



Jak Wam się podoba takie zestawienie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz